fixat mig

Godmorgon älsklingar ♥
Är på jätte bra humör just nu trots att jag fått världens växtvärk så, ja vad ska man säga? det gör jävligt ont i mina ben :( Menmen, jag klarar nog mig, anatar jag? ;) Jag har iallafall nyss fixat mig, dsv. klätt på mig, plattat håret och sminkat mig! Dagens outfit och facelook kommer upp om en stund, måste bara ladda över bilderna till datorn så lägger jag upp dom i ett eget inlägg sen då, blir det bra? :)
Anyway, snart kommer Elin hitt. Vilket hon gör varje morgon så drar vi sen tillsammans till skolan.
Förästen, har verkligen fastnat för en låt som var med i filmen ''jag saknar dig'' när jag såg den med elin, minns ni?

AiluCrash - Turn The Tide


verkligen bra (Y) Nej nu ska jag ladda över bilderna så kommer dom snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0