.

Kärleken du gav till mig den föddes in ifrån, fast allt jag trodde var mitt, det var bara ett lån,.
Du ramla ner från himlen som en livsglödande ängel, du att jag var världefull och du blev min största hjälte!
Men tiden försvann i alla dessa dar och som det känns nu, har jag ingenting kvar!
allting som vi gjorde och minnen som vi dela, var det aldrig äkta, jag fattar inte va du menar?
Allt som var så bra, jag levde i en dröm och om jag ska leva utan dig blir jag som el utan ström!
Var de verkligen på låtas, var ingenting sant? Du har delat på mitt hjärta och nu står det på kant.
Jag levde i en tanke, kan det varit du och jag? Jag vill att du ska återvända jag hoppas varje dag!
Att leva utan dig, bara tanken får mig stanna. Jag älskar dig föralltid och nu har mitt hjärta stannat...
Det kan aldrig mera slå för någon annan än dig! Du måste komma ihåg, du är den ända för mig!
Du kanske tror att jag ljuger eller bara spelar med, men du är den ända killen jag vill vara med!
Jag saknar dig så mycket, vill bara ha dig här! glöm aldrig bort, det är dig jag älskar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0