Enköping = (N)

-
Jag är så sjukt trött på Enköping och alla falska människor som bor här!
Folk snackar skit om andra dom kanpt känner och allt det för alla falska rykten som går från öra till öra!
Folk hör något om någon annan och bestämer sig genast för att det är sant utan att ens höra med personen i fråga om det verkligen är sant! Verkligen trött på sånt.
Sen är den här staden så sjukt tråkig också! Dom årdnar aldrig något för oss ungdomar! jag menar man kan ju inte direkt gemföra den här staden med tillexempel stockholm? Liksom sitter man hemma någon dag och har tråkigt, vad ska man hitta på? Ja man drar till baduset kanske som inte ens har någon rolig vatenatraktion? Eller ja, här i enköping badhus har vi inhenting förutom basänger 3 hopptorn och bad-leksaker? Hur roligt?
Men i stockholm ja då drar man till grönan eller något roligt museeum? eller uppsala? ja då har vi fyrishov? eller örebro, då kan man ju alltid kila iväg till g-vik eller varför inte lek och buslandet? men här dra man ut på en cykeltur när man har tur med vädert? så sjukt tråkigt :( Mycket skit bland ungdomar också som börjar röka i unga åldrar och tillomed använder droger? men de är klart, det är lätt att det blir så i såna här små städer när de heller inte finns något annat att göra? och som sagt är denna stad så liten så inte alls svårt att gå tag på de? Desutom vet jag att det inte bara är jag som tycker såhär! har både hört från andra och läst på andra bloggar om hur mycket dom avskyr den här tråkiga staden.. Jag menar vi har inte ens ett rikigt köpsentrum?! Och när det väl finns lokaler lediga, nej då ska dom öppna ännu ett apotek? jag menar det räcker väl med ett apotek där allting redan finns? Och om inte annat kan man väl fixa något roligt åt ungdomar här i staden, typ dom från 12-18? För liksom puber och sånt finns det ju gott om för de vuxna men vi ungdomar vi ska sitta hemma i soffan och kolla på beck eller något? Nej usch, jag vill verkligen flytta från den här staden till någon större stad där det finns mer att göra! ända jag inte vill är att lämna mina vänner, dom betyder för mycket för det! Annars skulle jag inte ha några som helst problem att förflytta mig till tillexempel stockholm?
Vad tycker ni kära bloggläsare om Enköping? Roligt att höra era åsikter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0