doris & gösta!

Heej sötisar ♥
kom in för en stund sen och sitter och äter just nu, typ asgod soppa (A) Kan berätta lite om dagen?
Började med att jag vaknade, kolla på en film osv och sen träffade jag julia och vi gjorde faktiskt inte så mycket?
Åkte mest runt på cykel och snackade osv, men roligt iallafall :)
hann även med att ta dagens outfit bild så ska mata över bilden till datan så slänge jag upp den sen..
Jag och julia tänkte även ha ett maraton på ett gammalt barnpogram som både var hennes och mitt favorit när vi var mindre och är det för mig fortfarande dock har dom slutat sända de vilket jag tkr är jävligt synd :( doris och görsta heter det iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Theresa omido ♥§

Blogga om nåt! jag har astråkigt oc det är ingen som vill blogga :/ ♥

2011-08-02 @ 22:05:18
URL: http://endasttess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0