disjfösdf

gooosh, trött på alla människor som snackar skit och hitta på massa falska rykten! liksom kolla? vart FAN ser ni de roliga i att trycka ner någon annan människa? vad är de roliga i när någon annan människa faller till botten och blir ledsen! Seriöst, du sårade min kompis, min syster min andra halva! jag skulle kunna sänka dig här och nu, skrika ut så jävla mycket till dig så du inte skulle våga gå förbi mej mer! jag skulle kunna säga så jävla mycket dumt  om dej, skulle kunna ropa upp alla dina jävla fel! skulle kunna slå till dig hur jävla enkelt som helst så du inte kan sitta på flera veckor! skulle kunna göra så jävla mycket mot dig men grejen är att jag sjunker inte så jävla lågt! ett ord, det som du sa, det räcker för att göra en människa riktigt ledsen OCH de minnsta du kan göra nu är att be om ursäkt och ALDRIG ALDRIG mer göra om det! hade du gjort mig något, jag hade inte brytt mig ett skit, ba skrattat åt hur jävla patetisk du är, men du sårade min kompis som aldrig nånsin gjjort något ont! att du orkar me dej själv, din dume jävel -.-

Kommentarer
Postat av: anonym

hahahahahaha! vem då ?

2011-08-22 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0