dagen

Hej på er :) förlåt för min keffa uppdatering som är, ber så hemsk mycket om ursäkt ska bättras, lovar :)
Idag har de inte hänt så mycket. Skolan såklart, hade lite olika lektioner, inte så roligt idag tyvärr ;)
Kom en sjukt omogen tjej till skolan idag för att ''slå'' mig eftersom jag slagit till hennes kompis, tyvärr ja! men aa tjejen som jag slog till, hon ska inte vara elak mot någon av mina bästa vänner och absolut inte kalla mig fitta!
iallafall, skiter i såna omogna typer nu :)
well, efter skolan så efter skolan drog jag och elin till stan en stund! Har blivit som en liten vana att vi tar en runda på stan efter skolan! haha... sen kom iallafall julia! riktigt roligt hade vi. drog hem runt 7, käkade och lite sånt och nu gör jag väl ingenting speciellt? musik och lite sånt där som jag brukar göra helt änckelt :)
har lång dag i morgon, slutar inte förän fyra vilket jag gör tre dagar i veckan, i rad?! ganska drygt men jag klarar mig antar jag :)
Men nu ska jag byta låt på spotify och chatta lite med julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0