blogg lust

kollade statestiken och den har höjts ganska mycket så fick som en kick och ville blogga!
För ni vet, de är dom där sifrorna och era kommentarer som ger mig som en spark i arslet så jag verkligen får lusten att blogga. Jag menar de är ju skit tråkigt att blogga om det står 5 i statestiken och man får 2 kommentarer i månaden liksom? Kanske överdrev nu men ni förstår vad jag menar? De är ju mycket roligare att skriva när man veta att man når ut till folk och att de finns folk som läser och kommenterar osv :)
Hur som helst! min kebab har inte kommit än, damp?! är Jätte hungrig ju :(  Juste! vart sjukt sugen på att piercing på ena sidana v underläppen! sjukt snygg ju? Men mamma säger ''nej du få vänta tills du blir 18'' typsikt mammor?
jaja, vi får väl se! Hon kanske ändrar sig? vem vet ;) Nu ska jag iallafall ringa till pizzerian och fråga om dom kommer någon jävla gång eller om man ska behöva gå ditt och lyfta upp deras arslen?! haha nejdå, men har faktiskt lust med det ;)
fast andra sidan?
hiss/diss

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Jag tycker det är riktigt snyggt ! Du borde göra det :D Jag ska göra det på sidan av överläppen :D

2011-08-31 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0