bässta dagen :)

Heeellu :)
Shiiit vilken härlig dag de har vart idag asså..  tänkte berätta lite kort?
Först väkte som sagt älskling mig typ halv elva? började fixa mig och sen träffade jag julia och seeen träffade vi kasper o matte, vi drog hem till kasper och bara låg och chillade och snacka, mys :D
Sen drog kasper o matte o käkade så då var de bara jag o julia, vid kvällen så gjorde vi oss till killar...
vi satte jeansen på häng och ghade varsin stor t-shirt och kofta och så hade vi mössa med håret instoppat.. haha fett roligt vi hade! men sjukt pinsamt när vi träffade på älsk, hahah gud va jag garva, han måste tycka att jag e skit konstig, haha skitsamma ;) Ska ladda över bilder från mobilen till datorn så får ni se dom sen, good? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0