bara för dig!

Jahap, fick en liten söt kommentar från Theresa att jag skulle blogga för att hon hade tråkigt så gör väl de då, bara för dig sötan ;) Sitter och dunkar ras cricket just nu, skin! så grymt fin låt, väcker så jävla många minnen, både bra och dåligt :) Sitter även och dricker min rosa fina burn och käkar godis, usch inte bra :( Har föresten bestämt mig på riktigt att nu efter sommaren, alltså till hösten så ska jag äntligen sluta äta de här jävla godiset! blir bara fettare och fettare, inte bra alls :( Ska börja träna och sånt där! bra va? :D Och istället för godis så tänkte jag ersätta det med frukt, lika gott de, eller? :) Jag och Theresa gjorde de förut och höll fasktiskt upp ett tag, vi var ute och träna tillsammans osv, riktigt najs men sen av någon anledning slutade vi osv, inte bra men nu ska jag börja igen :D
Nu ska jag iallafall kolla några bloggar osv, så skriver nog mer lite senare ♥
jag och snuttan innan k-discot i höstas?
<3

Kommentarer
Postat av: Theresa omido ♥

vi börjar igen yaaao ♥

2011-08-02 @ 22:29:35
URL: http://endasttess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0