amiiiiebananiiiie:D

fick lite blogg lust igen men inte mkt allas... men känns alltid mycket bättre efter att man får prata ut hur man känner men någon!
men asso jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om? har inte hänt så mycket idag.. har vart med theresa hängt runt lite överallt! just nu väntar jag på att amiiiiebananiiie ska typ säga en sak till mih eller hur man ska förklara men det får ni tyvärr inte veta, lite i mitt privatt liv oså! asso gillar inte såna som berättar precis allt ? asså, man får inte kasta bort sitt privat liv, lovar man kommer ångra sig när de har spridits och de går massa rykten! bara jobbigt i längden liksom.. så därför väljer jag att inte berätta :)

Kommentarer
Postat av: anonym

detta kanske inte tillhör med har du gjort slut med din kille ?

2011-08-15 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0