-

jag är så jävla less på den här lilla hållan! Allt skit snack som går om folk! vafan? ta reda på REN JÄVLA FAKTA innan man börjar babbla på! liksom orda sitta och hitta på lögner om människor? det resulterar ju bara i att man är riktigt jävla trött på sitt liv och verkligen inte har någon som helt friitid så de ända roliga man råkar komma på att göra är att snacka en massa jävla skitsnack om folk som inte gjort ett skit?! hur orkar man egentligen? jag menar, det ä ju inte heller så annat något blir bättre av skitsnack? tvärt om? alla får ju reda på de förr eller senare och då blir du ju bara massa bråk? Orka, seriöst? bara problem? Då är de väl ända så jävla mycket bättre att hålla sig till sanningen och inte snacka om sånt som man inte vet någonting om och inte har med att göra för den delen heller! JAg blirr bara så sjukt trött på människorna som bor här? vafan! tillexempel,  min mamma hade ett par klackskor med snören på, så cyklade hon med mig och var lite glad! och så fastande snöret i skorn i pidalen så hon vinglade till lite och snubbla lite, JA då sitter de några jävla ruskigt äckliga kärringar ute på gårde och ser helt skräckslagan ut och börjar snacka om att mamma är full och jag vet inte vad. då är min fråga? ÄR MAN FULL FÖR ATT MAN FUCKING FASSTANDE MED SKOSNÖRET I PIDALEN, ELLER ÄR MAN FULL FÖR ATT MAN ÄR LITE FUCKING GLAD?!
nej men visst, jag ska istället be min mamma att alltid vara som en liten sur bitterfitta och aldrig mera gå i skor som har snören och cykla sammtidigt, för när hon är glad o har såna skor, då är hon FULL? vafan är det me folket?
ändå var dom vuxna jävla människor, moget mog1?! NEJ, inte dirr!  + , grejen är att de är inte första gången dom slänger ur sig sån här bullshit? Tillexempel, ni vet min bästa vän julia, hon flyttade från min gård, en av anledningarna var för dom här kärringarna snacka så jävla mkt skit om julias mamma! fattar inte att man kan gå så långt att man får någon att flytta från området! MEN, självklart gäller inte det här alla! vissa här är helt jävla undebara, bara älskar dom, så härligt! men vissa, ni kan rent ut sagt, DRA

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså vet du vad

du måste lägga ner med idiotiska kommentarer på folks bloggar

sen måste du lägga ner med att använda utropstecken.

så kan du sluta dampa och leka fjortis samtidigt.

MVH Nicole.

2011-08-09 @ 00:06:16
Postat av: elin/a

2011-08-09 @ 00:53:40
URL: http://har ingen blogg, tyvär.
Postat av: elin johansson

emelieee.. du har rätt med allt du skriver ! :)<3

2011-08-09 @ 00:54:58
Postat av: anonym

snacka inte för mycket skit nu lilla gumman, det lönar sig inte med att snacka skit för då kommer det spridas och bli ett litet BRÅK ! hahahahhahah

2011-08-09 @ 10:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0